Sexbio

Skrotan, Bus & Bråk, Ljusblå och jag sitter vid köksbordet och äter. Vi diskuterar
hit och dit om huruvida vi ska gå på bio eller inte. "Farsan" av Josef Farez lockar
och vi har bestämt oss för att kolla upp vilka tider filmen går.
- En sexbio skulle nog passa, säger Ljusblå.
Bredvid henne sitter snart trettonåriga Bus och jag kan ser hur ett skratt bubblar
upp från magen och trängs med tuggan hon just stoppat i munnen.
- Men Anna, säger jag innan skrattbubblet från Bus blivit till hörbart ljud, våra barn
är för små.
Först får jag en lite vass blick från Ljusblå, sexskämt är inte det roligaste hon vet,
åtminstone inte med barnen i närheten. Sedan inser hon att ungarna hajat redan
innan min kommentar. Sexbio hahaha.

Någon minut senare uppstår oenighet om hur många filmer Farez egentligen gjort.
Själv har jag ingen aning så jag håller mig utanför diskussionen.
- Tre, säger Bus bestämt.
- Fyra, säger någon annan.
- Han har gjort sex filmer säger Ljusblå.
- Jaaa, ropar bråk. Vi går på sexbio och ser sexfilmer av Josef Farez!
Det blev mycket snack om sex runt matbordet den kvällen.

Vi kom iväg på filen som började 18:30. Jag måste säga att det var en av de
roligaste jag sett på länge. Torkel Pettersson är helt underbar som mesproppen
som vill bli macho. Underbar och inspirerande. När vi kom ut slet jag tufft upp
tuggummipaketet ur fickan, bet sönder förpackningen med tänderna och hällde
halva paketet rakt ned i halsen.
Ljusblå såg sig nervöst omkring, antagligen orolig för att någon hon kände kunde
vara där.

Kommentarer
Postat av: Monica

jag gillade den också ;) Torkil er så jävla bra !

2010-02-27 @ 15:16:10
Postat av: Beyonce

Måste se...

2010-02-27 @ 17:33:18
URL: http://bday.blogg.se/
Postat av: Huskatt

Verkar vara en 6-ig film :D

2010-02-28 @ 13:13:48
URL: http://huskatt.blogspot.com/
Postat av: Zäta

Salig mormor sa alltid att hon tittade på Sexaktuellt, vilket roade oss mindre pryda människor i hennes omgivning.

2010-03-01 @ 10:30:26
URL: http://blogg.zettervall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0