Are You Ready?

Vår trummis bestämde sig för att lägga av för någon månad sedan. Gissa vem som
tog över trummorna? Rätt, moi.
Numer går våra rep till som så att vi först spelar in musiken, därefter lägger jag på
sång efteråt.

Jag har svårt att välja mellan sång och trummor, båda är så sjukt kul att hålla på med.
Vi letar både sångare och trummis kan man säga.

Hur som helst, här kommer ett litet smakprov på hur Stålnäsan låter nu för tiden.
En cover på Thin Lizzys "Are You Ready?"
Låten är inte färdigmixad än, därför går den inte att hitta på hemsidan.
Men på min blogg gör jag väl vad jag vill eller?

Are You Ready?


Kommentarer
Postat av: Micke

Rockar som fan ju...! Gött mos.



Ha de bra!

2011-05-01 @ 18:31:37
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Zäta

Du har tagit dej bra sen sista jag hörde nåt. Och då menar jag som sångare eftersom jag inte hört dig trumma tidigare.



Gillar verkligen gitarren också!



Ska jag nu vara helt ärlig, vilket jag får, eftersom det är min kommentar ;-) så tror jag du är bäst på trummor. Till den här musiken skulle ni ha en sångare med lite hesare, grövre röst. Du låter med poppig faktiskt.

2011-05-02 @ 13:53:09
URL: http://blogg.zettervall.se
Postat av: Doc

Tackar.

Troligen har du rätt Zäta. Jag dricker whisky och missköter mig som bara den, men jag låter bara marginellt tuffare. Vi letar främst sångare, men vi får väl se var vi hamnar till slut :-)

2011-05-02 @ 14:11:45
Postat av: Moa

Ta absolut inte det härsom kritik, jag hade "förväntat" mig värsta hesa springsteen-rösten. Så jag blev lite glatt förvånad av popversionen du gjorde :)

2011-05-03 @ 00:25:45
URL: http://nyfikengul.wordpress.com
Postat av: Ljusblå

Bra som man svimmar, men så är jag lätt tondöv också! ;-)

2011-05-03 @ 09:33:40
Postat av: enkla

Några dagar varje månad så önskar jag att jag hade trummor, jag tror att det heter PMS!

2011-05-13 @ 18:10:19
URL: http://enkla-vidder
Postat av: Pierre

Jag ser det solklart..likheten är för stor...ni går från tunga stålnäsor som lirar rock till att göra som lasse stefanz.....trummisen sjunger dansband...

2011-05-17 @ 12:49:53
Postat av: Anonym

Bloggen dog när du fattade att du inte kunde prata skit om ditt X längre.



Ååå sååå lågt...och hon visste inget just då! Inte barnen heller.



Apfult gjort!

2011-05-21 @ 23:43:03
Postat av: Doc

Modiga anonyma troll: Eller hur!?

2011-05-23 @ 21:45:32
Postat av: Malin, fd. Rockdoll

Måste säga att jag är imponerad doktorn!

2011-05-28 @ 22:47:34
URL: http://fashiondoll.favs.se
Postat av: Hanna

Det är svårt att välja mellan trummor och sång. Jag kunde inte heller. Så jag gjorde båda. Likt Phil Collins. Men det är inte riktigt lika kul. Sång är roligast för att man får mest uppmärksamhet. Och det vill man ju!

2011-05-29 @ 19:03:39
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: nettan

Du har väl inte försvunnit från bloggvärlden? Det är så roligt dina inlägg så snälla fortsätt skriv!!!



enkla nettan

2011-06-05 @ 19:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0