När kommer jag tillbaka?

Moa: 
(Men när kommer du (och dina inlägg) tillbaka? Och vem tar hand om Inez? :)"


Alltså, jag är hemma igen. Jag hade en jätteskön och spännande ledighet.
Mina tonåringar tog hand om katten och även om Inez såg förvånad/förvirrad ut när jag
kom hem så är nu det mesta sig likt igen.

Eller nej, inte riktigt allt.
Rent privat händer det jobbiga grejor just nu. Grejor jag inte kan eller vill skriva om
här på bloggen. Det är en konsekvens av att inte blogga anonymt.
För känsligt.
För privat.
Detta tar all min kraft.
Just nu finns varken tid eller inspiration till bloggen.
Vi måste igenom det här först.
På lite sikt kommer det att bli bra.

Vad vill jag med bloggen har jag frågat mig?
Ingenting, har jag svarat.
Borde jag inte lägga ned den då?
Jo kanske.
Men ändå inte.
Jag behöver inte vilja något seriöst med min blogg.

Så jag kommer tillbaka snart.
Lite bilder från Texas ska jag försöka lägga ut.
Kanske har jag tid att byta ut december-temat också.
Snart.

Kommentarer
Postat av: Fröet

Hoppas det reder ut sig. Kram

2011-01-11 @ 18:10:54
Postat av: Zäta

Precis min inställning! Varför ska man nödvändigtvis vara seriös när man lika gärna kan vara galet rolig, känslomässigt engagerande, inredningsintresserad, bokläsare, matlagningsentusiast, djurälskare, fotograferande och helt vanlig i stället.

Det är ju det som som är charmen med din blogg - och med dej. Du låser inte in dig i något fack och det är så befriat skönt!



Nu hoppas jag att det snabbt ordnar sig med dina bekymmer, oavsett vad det gäller.

Stora kramar!

/Zäta

2011-01-11 @ 21:09:13
URL: http://blogg.zettervall.se
Postat av: Zäta

Varför ska man vara seriös när man kan vara galet rolig och befriat vanlig på samma gång.

Jag älskar din mix av allt som ger glimtar av ditt liv.



Hoppas dina bekymmer löser sig snabbt, oavsett vad det gäller.

Stora kramar

/Zäta

2011-01-11 @ 21:12:14
URL: http://blogg.zettervall.se
Postat av: Piratfarsan

Hoppas det löser sig, gillar verkligen din blogg även om jag inte kommenterar så ofta så är den en av mina favoriter, jag hoppas du kommer tillbaka snart!

2011-01-12 @ 14:43:10
URL: http://piratfarsan.blogspot.com/
Postat av: Rockdoll

Jag gillar också din blogg, vill inte att du ska sluta blogga!



Ta hand om det som behöver tas om hand nu, och återkom när du känner dig redo. Vi väntar :)

2011-01-12 @ 16:30:26
URL: http://shoedoll.blogg.se/
Postat av: Tim

Lägg inte ner vad du än gör!

Du har gett mig många skratt på denna blogg!

2011-01-13 @ 18:30:55
Postat av: Micke

Seriös på bloggen? La jag ner för längesedan, den bara finns där för mitt eget höga nöjes skull. :)



Välkommen hem och hoppas det "där" löser sig.



Ha de bäst!

2011-01-14 @ 15:41:34
URL: http://www.guldkryckan.blogspot.com/
Postat av: Jazzhoppan

Ta hand om dig och det som måste göras. Allt har sin tid, så även bloggen. Kram

2011-01-18 @ 17:20:17
URL: http://jazzhoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0