Blogg.se i iphone

Det här är ett testinlägg gjort via den efterlängtade appen för iphone.
I den mån någon fortfarande läser och bryr sig om denna eftersatta blogg så är detta kanske vad jag behöver.
Jag har ju gång på gång lovat mig själv att bli mer aktiv. Jag gillar ju fortfarande att blogga.
Som jag ser det finns det två orsaker till att det inte blir av.

1) Måste ha en dator.
Dum bortförklaring från någon som jobbar med datorer. Jag sitter vid en dator många timmar varje dag. Problemet är just det att jag jobbar. Det har varit fruktansvärt mycket på jobbet hela detta år. Jag har även varit bortrest en del. Min iphone är med överallt utom i duschen. Kanske blir det enklare att hinna blogga nu?

2) Nytt liv
Tja, på något sätt känner jag att en nystart i livet med ny kärlek kräver en nystart på bloggsidan också. Antingen blir det en ny blogg eller så kommer jag över känslan.

Nu ska vi se hur detta inlägg ser ut.


Kommentarer
Postat av: pangis

Är det nån av oss gamla bloggrävar som fortfarande håller igpng?? Lite synd kan jag tycka för jag gillar också egentligen att blogga men orden tryter och mitt liv ser ju likadant ut hela tiden.. Jobb, skytte, jobb, skytte, en resa, jobb, skytte.. osv.. Jag har liksom inget att komma med längre.. Ny kärlek låter spännande:-) Häng i Doc!

2011-09-30 @ 08:26:49
URL: http://wwww.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Lennart

Jag skrev en kommentar, tryckte på skicka sen blev det vitt? Kanske det kom fram ändå? I alla fall, jag har varit här.

2011-10-02 @ 15:43:44
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/
Postat av: Zäta

Please! Fortsätt blogga!

Jag läser vartenda ord! Gillar dig skarpt!

2011-10-02 @ 19:46:26
URL: http://blogg.zettervall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0